CC TRAINING to firma, która oferuje szkolenia. Telefoniczna obsługa klienta jest ich docelowym przedmiotem. Podstawowym celem natomiast tych szkoleń jest przygotowanie pracowników call center do bezpośredniego kontaktu z klientem, negocjowania z nim warunków współpracy. Co więcej, te szkolenia (telefoniczna obsługa klienta jako przedmiot) są praktyczne. To sprawia, że szkoleni analizują sytuacje z życia wzięte, biorą udział w symulacjach rozmów z klientami, czy przygotowują dialogi do takich rozmów. Jednocześnie uczą się podstaw psychologii sprzedaży, czy komunikacji z trudnym klientem. To szczególnie cenna umiejętność w środowisku biznesowym. Na tychże spotkaniach w ramach kursów panuje przyjazna atmosfera. To sprawia, że szkoleni mają również śmiałość zadawania pytań, czy proponowania własnych kierunków prowadzenia rozmów z klientami. Dokładny program tych kursów dostępny jest na stronie CC TRAINING.
Dodane: 2015-11-20
Kategoria: Nauczanie / Kursy i Szkolenia
Zobacz również:

Warto iść na studia, które dadzą nam wiele satysfakcji. Będziemy zadowoleni, gdy będziemy mogli spędzić czas w takim miejscu jak studium kosmetyczne Zielona Góra. Tutaj niczego nam nie zabr...

Chcesz uzyskać pewne zatrudnienie w branży IT? JEśli tak, to zapewne zdajesz sobie sprawę z nowych możliwości, które zapewnia system android. Właśnie w tym kierunku warto się wysilać, aby p...

"Szkoła jak Dom" - tym mottem kieruje się nasza prywatna szkoła podstawowa (Katowice). W związku z tym dbamy o to, aby w naszej szkole panowała przyjazna atmosfera, sprzyjająca nie tylko nauce, ...

Żłobki prywatne? Kraków ma ich do wyboru naprawdę sporo. I może to, paradoksalnie, stanowić pewien problem dla rodziców. Wiadomo, że rodzice pragną dla swoich maleństw jak najlepiej, że pra...

Szkoła Makijażu GRUPY SELECT to dzisiaj kuźnica najlepszych makijażystów, wizażystów. Absolwenci tego miejsca to ludzie pełni pasji, którzy z ogromnym zaangażowaniem zajmują się makijażem...